Prowadząca na zlecenie miasta firma WEIP z Gdyni parking przy ulicy Trybunalskiej życzy sobie jako opłatę za zgubienie biletu 170 zł. Stąd też kierowcy pilnują tego, by już w pierwszej godzinie opłacić postój. Godzina kosztuje 5 zł.
Co w sytuacji, gdy jednak automat nie wyda biletu? Z taką sytuacją spotykają się kierowcy od kilku dni na parkingu. W czwartek o godz. 15.50 parkująca tutaj kobieta najpierw zapłaciła 5 zł bilonem, biletu automat nie wydał. Następnie zirytowana postanowiła dokonać opłaty przez aplikację mobilna. Opłata została pobrana, ale biletu nie było.
Straciłam pieniądze, a biletu nie mam. Za chwilę ktoś przyjdzie, jakiś kontroler i da mi karę 170 zł. To strasznie irytujące - skarży się kobieta, która rozmawiała reporterem Wadowice24.pl
Sprawa poboru opłat i wysokiej opłaty za brak biletu budzi w Wadowicach duże kontrowersje. Tym bardziej że zarządca parkingu nie ma biura w Wadowicach i wyjaśnianie nieporozumień na bieżąco jest trudne.
Kierowcy, którzy chcą złożyć reklamację za usługę, powinni kierować swoje żale do właściciela terenu, jakim jest w tym przypadku Urząd Miasta.
Parkując na parkingu obsługiwanym przez parkometry kierowcy, kupując bilet w parkomacie, mają obowiązek opłacenia parkingu "z góry" przewidując cały czas postoju. Zdarza się, że kierowcom z różnych powodów może być ciężko określić czas, na który potrzebują zostawić auto.
Dyskusja: