Już w najbliższą sobotę (18.10) odbędzie się ogólnopolska akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów". Jej celem jest promocja wysokiej jakości jabłek pochodzących od polskich dostawców. W prawie 50 miastach w całej Polsce, w tym w Wadowicach oraz innych miejscowościach województwa małopolskiego, a także 2 miastach na Litwie, około 2 000 pracowników zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdadzą aż pół miliona tych zdrowych i uwielbianych przez Polaków owoców.
Akcja marki Tymbark jest jednym z największych, jak nie największym tego rodzaju przedsięwzięciem, związanym z promocją jabłek w Polsce. Firma organizuje ją już po raz drugi.Mieszkańcy Wadowic i miejscowości województwa małopolskiego,w tym także Andrychowa, Kalwarii Zebrzydowskiej, Suchej Beskidzkiej, Zawoi, Skawiny, Zatora oraz innych polskich miast, a także dwóch miast na Litwie zjedzą w ten weekend aż 80 ton, czyli pół miliona polskich jabłek w ramach akcji „Jabłka Tymbark z polskich sadów". To już druga edycja akcji promującej polskie jabłka, pierwsza odbyła się w 2011 roku z okazji Jubileuszu 75-lecia marki Tymbark.
W tym roku w akcji weźmie udział 2 000 osób i będzie ona prowadzona w dużych, średnich i małych miastach, także tych, w których znajdują się zakłady produkcyjne Grupy Maspex Wadowice, do której należy firma Tymbark. Akcję w prawie 160 lokalizacjach koordynować będzie ponad 120 team leaderów – pracowników, którzy będą organizować pracę na miejscu i dbać o to, aby świeże jabłka jak najszybciej trafiły do mieszkańców.
Tylko w samych Wadowicach, te smakowite i zdrowe owoce przechodniom wręczać będzie ponad 70 osób. Pracownicy z jabłkami będą czekać na mieszkańców miasta na wadowickim rynku, a także w okolicach ulicy Putka.
Akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów" ma na celu promocję wysokiej jakości jabłek od polskich dostawców. Jej unikalność polega na tym, że w całości jest przygotowana i będzie przeprowadzona przez pracowników naszej firmy. To właśnie oni, wraz z rodzinami, poczęstują mieszkańców polskich miast jabłkiem od Tymbarku w najbliższą sobotę. Akcję organizujemy po raz drugi i jesteśmy przekonani, że to doskonały sposób na promocję tych wartościowych i bardzo smacznych owoców – komentuje Krzysztof Pawiński, prezes Zarządu Grupy Maspex Wadowice i współwłaściciel firmy Tymbark.
Jabłka, które będą wręczane także mieszkańcom Wadowic i innych miejscowości województwa małopolskiego, w ramach akcji należą do odmiany Champion, zaliczanej do jednej z najlepszych w Polsce. Charakteryzują się one słodkim, delikatnie kwaskowatym smakiem.
Aż 94 proc. Polaków w ciągu ostatnich 12 miesięcy spożywało jabłka – wynika z badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego w dniach od 1 do 5 sierpnia 2014 r. metodą CAWI (wywiady internetowe na panelu e-panel) na ogólnopolskiej próbie N=1 000. Badani najchętniej sięgają po jabłka surowe (83%) oraz sok jabłkowy (74%). Jabłka cenią za polskość (67%), dostępność (66%) oraz zawartość witamin (65%).
Dyskusja: