Przez dwa lata funkcjonowania Biura Interwencji Mieszkańca przyjęto 555 spraw - poinformował w poniedziałek burmistrz Wadowic Bartosz Kaliński.
BIM istnieje w wadowickim ratuszu od września 2021 roku. Biuro ma przyjmować od mieszkańców interwencje, które wymagają szybkiego załatwienia. Są to zazwyczaj drobne rzeczy i uciążliwości, które zauważają mieszkańcy gminy Wadowice.
Celem naszego biura jest załatwianie „od ręki" prostych spraw bieżących zgłaszanych przez mieszkańców. Wy zgłaszacie sprawę, a my odpowiadamy w ciągu 48 godzin, nie licząc dni wolnych od pracy - przekazał Bartosz Kaliński.
Mieszkańcy zgłaszają m.in. dzikie wysypiska, zagubione zwierzęta, problemy z parkowanie, ale zdarzały się też interwencje dotyczące niebezpieczeństw takich jak pojawienie się dzików w Parku Miejskim, czy lisów w restauracji KFC.
Obecnie biuro uruchomiło usługę zgłaszania spraw przez popularne aplikacje Messenger i WhatsApp. Telefon kontaktowy do biura to 518-834-852, w aplikacji Messenger można znaleźć kontakt pod nazwą Biuro Interwencji Mieszkańca.
Dyskusja: