Mieszcząca się przy ulicy Krótkiej 1 w Wadowicach Kancelaria prowadzona jest od ponad 15 lat przez doświadczonych doradców Annę i Dawida Lorek oraz Monikę Kot. Długoletnia praktyka właścicieli, posiadających największej rangi tytuły w dziedzinie rachunkowości m.in. tytuł Biegłego Rewidenta czy Głównego Księgowego - potwierdzone certyfikatami Ministerstwa Finansów oraz zatrudniających wykwalifikowaną kadrę księgowych, pozwala na doradztwo na najwyższym poziomie.
Ponadto, w trosce o jak najwyższą jakość obsługi klienta, kadra zarządzająca dokłada wszelkich starań w zakresie dalszego doskonalenia zawodowego swoich pracowników, o czym świadczy właśnie akredytacja Stowarzyszenia Księgowych, którą Kancelaria Rachunkowa „A.M.D."
z Wadowic otrzymała jako pierwsza w Polsce.
Kancelaria ciesząca się zaufaniem
Stowarzyszenie Księgowych jest najstarszą i największą polską organizacją skupiającą przedstawicieli środowiska zawodowego związanego z rachunkowością i finansami. Podstawowym celem Stowarzyszenia jest umożliwienie pozyskiwania wiedzy i umiejętności oraz doskonalenia kwalifikacji niezbędnych dla wykonywania zawodu zgodnie z przepisami prawa, profesjonalnymi standardami, dobrą praktyką i zasadami etycznymi oraz przy poszanowaniu interesu publicznego.
„A.M.D." jest członkiem wspierającym Stowarzyszenie oraz sygnatariuszem Kodeksu Zawodowej Etyki w Rachunkowości. Przyznanie akredytacji Stowarzyszenia Księgowych poświadcza spełnienie szeregu wymogów przez Kancelarię, jej ogromny prestiż
i zaangażowanie w trosce o jak najlepszą jakość obsługi klientów i wzrastanie pracowników. Wytrwałość i aktywna postawa są kluczem do sukcesu Kancelarii, która z powodzeniem działa na rynku lokalnym i nie tylko przeszło od dekady.
Od samego początku dla właścicieli nadrzędnym celem była satysfakcja kontrahentów, czego potwierdzeniem jest ich wkład w ewolucję firmy i tworzenie zespołu wykwalifikowanych księgowych. Rachunkowość jest dziedziną, w której zawsze trzeba być na bieżąco z przepisami i zmianami zachodzącymi w Prawie podatkowym i Kodeksie pracy. Założyciele „A.M.D." doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego kładą nacisk na progres.
Zakres usług oraz klienci
W oparciu o długoletnie doświadczenie Anna, Monika i Dawid stworzyli szeroką ofertę usług, która zaspokaja oczekiwania zarówno dużych przedsiębiorstw jak i mniejszych podmiotów gospodarczych. Podstawowym profilem działalności są usługi księgowe. Kancelaria poprowadzi Twoją Książkę Przychodów i Rozchodów lub Księgę Handlową, sporządzi bilans, Rachunek Zysków i Strat, przygotuje deklaracje podatkowe dla ZUS i US. Zajmie się obsługą kadrowo-płacową od sporządzenia umowy o pracę poprzez listę płac aż do świadectwa pracy.
Kancelaria nie ogranicza się tylko do usług księgowych, świadczy również usługi prawne, finansowe i doradcze. Monika Kot, jedna ze współwłaścicieli spółki podkreśla:
W prowadzonej przez nas działalności jakość ma szczególne znaczenie. Jakość rozumiana zarówno jako merytoryczne wykonywanie na wysokim poziomie oferowanych usług jak i duża dbałość o poziom obsługi klienta, fachowość i rzetelność w działaniu. Dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, stale staramy się poszerzać zakres naszych usług oraz szkolić personel, rozwijać się.
Anna Lorek dodaje:
Zdajemy sobie sprawę, że zleceniodawca liczy na pełen wachlarz świadczeń i naszą wszechstronność przy jednoczesnej oszczędności czasu, dlatego Klienci, którzy oczekują usług kompleksowych u nas je znajdą. To co nas wyróżnia na tle konkurencji to indywidualne podejście do Klienta. Dla nas każdy Klient jest wyjątkowy a usługi szyte na miarę jego potrzeb.
W ramach usług dodatkowych, klient może spodziewać się szeroko rozumianego doradztwa gospodarczego, nie tylko w sprawach związanych z finansami prowadzonej działalności. W ofercie Kancelarii klient znajdzie usługi takie jak: pomoc w pozyskaniu finansowania, współpracę z instytucjami finansowymi, uczestnictwo w istotnych dla klienta spotkaniach pod kątem finansowo-księgowym, wsparcie w negocjacjach z bankami, porady prawne, usługi związane z KRS. Dla właścicieli „A.M.D." księgowość to dopiero początek, dlatego oferta zawiera elementy wspierania procesu decyzyjno-rozwojowego dla właścicieli firm i zarządów spółek.
Kontakt i godziny otwarcia
Aby jak najlepiej dostosować się do potrzeb swoich klientów biuro czynne jest od poniedziałku do czwartku w godzinach 8 – 17 oraz w piątek do godziny 12. Bezpośredni kontakt telefoniczny z osobistym doradcą możliwy jest po przez wybranie numeru wewnętrznego.
Jeżeli jeszcze nie masz swojego biura rachunkowego albo Twoje obecne nie spełnia Twoich oczekiwań, to zapraszamy do Kancelarii Rachunkowej „A.M.D.". Tutaj na pewno znajdziesz to czego szukasz. Pasja i zaangażowanie właścicieli, połączone z kwalifikacjami księgowych oraz wysokiej klasy specjalistów – pozwolą poprowadzić Twój biznes w najlepszy możliwy sposób.
Kancelaria Rachunkowa "A. M. D."
Lorek, Kot, Lorek Spółka jawna
ul. Krótka 1
34-100 Wadowice
tel 33 873 33 90
fax 33 873 20 34
email biuro@amd.net.pl
{gallery}AmdKancelariaSponosorwany{/gallery}
Artykuł sponsorowany
Dyskusja: