Porównywarka cen e-Katalog: niuanse, które warto znać
E-Katalog to rozbudowana platforma internetowa, która gromadzi towary z różnych sklepów internetowych. Strona zawiera wszystkie informacje niezbędne do wyboru: wyczerpujący opis, charakterystyki techniczne, cenę, galerię zdjęć, opinie klientów, porady ekspertów. Korzystając z agregatora cen, kupujący ma możliwość porównania cen tego samego towaru w różnych sklepach internetowych i wybrać najlepszą ofertę.
Jak korzystać z serwisu https://e-katalog.pl/?
Kupujący może znaleźć produkt wpisując jego nazwę w wyszukiwarkę. Filtry pomogą przyspieszyć ten proces. Można ustawić przedział cenowy lub uszeregować produkty według popularności. Po wybraniu produktu należy przejść do jego strony. Tutaj znajdują się linki do sklepów internetowych, które go sprzedają. Obok są aktualne ceny na każdej witrynie handlowej. Pozostaje wybrać najlepszą opcję i kliknąć link, aby dokonać zakupu.
Właściciele sklepów internetowych muszą wypełnić krótki formularz wniosku o połączenie lub wysłać list z prośbą. Termin rozpatrzenia wniosku wynosi do 3 dni roboczych, ponieważ ważne jest, aby partnerzy spełniali wymagania systemu. W przypadku pozytywnej odpowiedzi do klienta zostanie dołączony manager, który pomoże skompletować dokumenty i pobrać cennik.
Jakie są korzyści dla biznesu e-commerce?
Istnieją co najmniej trzy powody, dla których warto dodać sklep internetowy do listy sprzedawców w serwisie e-Katalog:
Możliwość monitorowania konkurentów i składania lepszych ofert.
Źródło ruchu o wysokiej konwersji. Ruch celowy jest tworzony przez odwiedzających, którzy celowo szukają produktu do kupienia. Użytkownicy po przejściu na stronę sklepu internetowego z dużym prawdopodobieństwem chętniej dokonają zakupu.
Stosunkowo tani kanał pozyskiwania nowych klientów. Umieszczając produkty w serwisie, sprzedawcy mogą liczyć na wyprzedaże, nawet jeśli sklep internetowy nie ma jeszcze dobrych pozycji w wynikach wyszukiwania. Na początek nie trzeba zatrudniać nowego pracownika i wydawać bajecznych budżetów.
REKLAMA
Dyskusja: