Trzeba być przygotowanym na każdą możliwą pogodę, a przede wszystkim dobrze się prezentować. Świetnie w tym celu sprawdzają się namioty reklamowe, które zapewnią odpowiedniej oprawy wizualnej Tobie i twojej firmie. Sprawdzą się zarówno przy organizacji akcji promocyjnych, jak i udziału w targach i innych eventach!
Namioty reklamowe i ich rodzaje
Na rynku nie brakuje różnorodnych namiotów reklamowych, które świetnie poradzą sobie zarówno na otwartej przestrzeni, jak i we wnętrzu hal targowych. Poza tym, że zapewniają one ochronny oraz estetycznie wyglądają, są one również znakomitym nośnikiem reklamy. Poznajmy bliżej rodzaje namiotów reklamowych, jakie są obecnie dostępne w ofertach producentów. Do najpopularniejszych modeli namiotów tego typu należą:
- Namioty stałociśnieniowe – charakteryzują się ultranowoczesnym wyglądem, wysoką odpornością na działanie czynników atmosferycznych oraz są łatwe w montażu. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów, z powodzeniem można z nich korzystać o każdej porze roku;
- Namioty wentylatorowe – ma formę kopuły (otwartej lub zamkniętej). Jak wskazuje nazwa tego modelu, jest on wyposażony w system wentylacji powietrza, co podnosi komfort jego użytkowania. Nawet zimą w namiocie można utrzymać stałą, dodatnią temperaturę. Latem natomiast można w nich nie tylko schować się przed słońcem, ale i się schłodzić;
- Namioty ekspresowe – jedne z najbardziej popularnych typów namiotów, których największą zaletą jest oszczędność... czasu i pieniędzy! Modele namiotów ekspresowych dostępne są w atrakcyjnych cenach, a do ich montażu potrzeba zaledwie kilka minut! Dlatego też cieszą się ogromnym zaufaniem przedsiębiorców oraz właścicieli firm. Dzięki łatwej w obsłudze konstrukcji stelażowej są elastyczne, co pozwala na tworzenie konstrukcji o różnym kształcie. To z kolei sprawia, że stworzona z jego pomocą przestrzeń wystawiennicza będzie ściśle dopasowana do potrzeb firmy.
- Namioty typu gwiazda – są to szczególnego rodzaju namioty reklamowe, które sprawdzają się w trakcie eventów i wydarzeń organizowanych w nocy. Oświetlenia zapewniają w nich listwy LED lub reflektory, które można umieścić zarówno wewnątrz namiotu, jak i na zewnątrz. Często używa się je do organizacji przyjęć plenerowych.
Namioty reklamowe i ich zalety
Nie da się ukryć, że powiedzenie "reklama dźwignią handlu" w dalszym ciągu nie traci na swojej aktualności. Na rynku nie brakuje bowiem wielu firm, które oferują podobne usługi. Jak zaistnieć na ich tle? Znakomitym sposobem na zaistnienie jest reklama! Takie też funkcje pełnią namioty reklamowe. Przydają się nie tylko na wydarzeniach branżowych, ale również i w trakcie organizowanych akcji promocyjnych. W dodatku świetnie się one prezentują, co korzystnie wpływa na wizerunek marki. Ich ogromną zaletą jest również fakt, iż służą one identyfikacji wizualnej firmy. Obecność namiotu nie tylko zapewnia schronienia przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi, ale również wpływa na kreowanie przyjaznej atmosfery. Ogromnym atutem tego produktu, jest także łatwość, z jaką można go zamontować oraz zdemontować. Pod tym względem prym wiodą zwłaszcza namioty reklamowe ekspresowe. Więcej na ich temat można poczytać na stronie producenta nowoczesnych namiotów reklamowych – firmy Vitabri.pl.
Jak stworzyć stoisko korzystając z namiotu reklamowego?
Na końcu warto również wspomnieć o tym, w jaki sposób przy użyciu namiotu reklamowego można zbudować przyjazną atmosferę. Sam namiot znacznie ułatwi to zadanie – nigdy nie zaszkodzi jednak o dodatkowe dekoracje. Szczególną funkcję spełnią tu gadżety reklamowe oraz foldery i ulotki, które rozstawione w widocznym miejscu, będą do dyspozycji potencjalnych zainteresowanych. Warto jednak pamiętać o tym, aby zbytnio nie przesadzać z dodatkowymi ozdobnikami. Nadmiar dekoracji może wywołać więcej szkód, niż ich brak. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że namiot reklamowy sam w sobie jest już ciekawym efektem wizualnym.
REKLAMA
Dyskusja: