Wymagania:
- płynna znajomość języka angielskiego - WARUNEK KONIECZNY (znajomość j. niemieckiego lub innych języków będzie dodatkowym atutem)
- dobra znajomość pakietu MS Office
- wykształcenie wyższe lub średnie
- predyspozycje do pracy w handlu (komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów, pracy w zespole, realizowanie wyznaczonych celów, dobra organizacja powierzonych zadań)
- doświadczenie handlowe na stanowisku związanym z obsługą klienta i sprzedażą mile widziane
- prawo jazdy kat.B
Zadania:
- Bieżąca obsługa administracyjna procesów eksportowych
- Obsługa i realizacja zamówień handlowych
- Współpraca z innymi działami firmy
- Organizacja logistyki
- Udział w targach branżowych
Oferujemy:
- Możliwość pracy w dużej, rozwijającej się firmie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i efektów pracy
- Pracę w zaangażowanym zespole
- Szkolenia
- Narzędzia niezbędne do pracy
- Informacje o pracodawcy: www.ogniochron.eu
CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres:
a.otfinowska@ogniochron.eu
Pracodawca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".
ARTYKUŁ SPONSOROWANY