Na miejscu starych garaży i magazynów jeszcze w tym roku stanie stan surowy nowej siedziby starostwa. Powstanie tutaj nowoczesna aula, która będzie mogła pomieścić do 100 miejsc siedzących.
Dzięki temu będzie można w komfortowych warunkach nie tylko organizować sesje, ale również konferencje, szkolenia, okolicznościowe spotkania - informuje starosta wadowicki Bartosz Kaliński.
Jak podkreśla samorządowiec, aula ta będzie udostępniana według potrzeb innym placówkom, czy organizacjom pozarządowym.
W nowym budynku powstanie także ponad 20 pomieszczeń biurowych oraz sporych rozmiarów profesjonalne archiwum, które rozwiąże problem przechowywania dokumentów starostwa na najbliższe 50 lat.
Do nowej siedziby mają przenieść się także wydziały: zarządzania kryzowego, środowiska, biuro rady powiatu, a także archiwista zakładowy i rzecznik konsumentów.
Powiat chce przeznaczyć na ten cel około 6,5 mln zł.
}} Tak wygląda ten teren obecnie:
Dyskusja: