Certyfikaty Superbrands 2014/15 otrzymało kilka marek Grupy Maspex Wadowice. Lubella została doceniona w kategorii artykułów spożywczych sypkich. Plusssz w dziedzinie zdrowia – wśród witamin, minerałów i produktów na wzmocnienie. Łowicz wyróżniono w dwóch kategoriach –najpopularniejszych i najlepszych dań gotowych na rynku, jak i żywności z owoców i warzyw.
Tymbark i Tarczyn otrzymały tytuł Superbrands jako producenci cenionych soków, nektarów i napojów owocowych. Wszystkie te marki oprócz certyfikatu Superbrands 2014/15 zostały wyróżnione także za najlepsze polskie produkty tytułem Created in Poland Superbrands 2015/16. Dodatkowo, Tymbark okazał się najsilniejszą polską marką. Konkurując z silnymi zagranicznymi firmami zdobył on bardzo wysokie, szóste miejsce wśród dwudziestu najważniejszych marek na naszym rynku.
Tytuł Created in Poland Superbrands 2015/16 otrzymały także inne marki: DecoMorreno zostało wyróżnione w rankingu artykułów spożywczych sypkich. Krakus widnieje wśród najpopularniejszych i najlepszych polskich dań gotowych na rynku, z kolei Kotlin został doceniony wśród sosów, przypraw i olejów. Także DrWitt dostał certyfikat jako polska marka.
Wyniki badania Superbrands Polska 2015/16 i opracowany ranking udowadniają, że eksperci i konsumenci doceniają marki Grupy Maspex i należą one do najwyższej ligi marek w Polsce. Sama Grupa Maspex Wadowice została także wyróżniona i otrzymała tytuł Business Superbrands 2015/16.
W procesie Certyfikacji Superbrands oraz Created in Poland Superbrands kluczowym elementem jest badanie konsumenckie. Co roku ocenianych w nim jest 2 300 marek konsumenckich. Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Superbrands przeprowadza niezależne badanie rynku metodą CAWI na próbie przewyższającej 15 000 respondentów. Obok konsumentów w proces oceny zaangażowanych jest ponad 40 ekspertów branżowych.
Dyskusja: