Wielu klientów banku Pekao, którzy zajrzeli w piątek (29.11) na swoje konta zauważyli, że system drugi raz pobrał pieniądze za wczorajsze transakcje. Jak się dowiadujemy w wyniku błędu bank zaksięgował od części klientów podwójną wysokość transakcji dokonywanych kartami płatniczymi.
Bank Pekao S.A. rozpoczął już proces zwrotu niesłusznie pobranych swoim klientom pieniędzy. Ale mleko się wylało i niektórzy czują się zdezorientowani.
Dokonałem wczoraj transakcji kartą na kwotę 180 złotych, a dziś podczas wypłaty z bankomatu okazało się, że pieniędzy na koncie jest znacznie mniej niż można było się tego spodziewać. Umiem przecież liczyć. W pierwszej chwili pomyślałem, że ktoś mnie po prostu okradł- mówi nasz Czytelnik (nazwisko do wiadomości redakcji.)
Zamieszanie w oddziałach Pekao S.A w całym kraju jest w piątek tak duże, że centrala banku zdecydowała się uruchomić specjalną infolinię.
Do końca dnia pieniądze powinny wrócić na konta wszystkich klientów - obiecuje bank.
Jednocześnie na stronie internetowej banku ukazało się następujące oświadczenie:
Informujemy, że w związku z podwójnym księgowaniem części transakcji zrealizowanych kartami do rachunku, wszyscy Klienci, na których rachunkach nastąpiło podwójne zaksięgowanie operacji, otrzymają automatyczny zwrot pobranych środków w dniu dzisiejszym. Przepraszamy za niedogodności - czytamy w serwisie pekao24.pl.
Dyskusja: