System ten umożliwia również podanie stanu wodomierza oraz przesłanie wiadomości do Spółki.
WPWIK sp. z o.o. przypomina o funkcjonującej od kilku lat aplikacji BLISKO, która informuje mieszkańców mobilnie o: przerwach w dostawie wody w określonych rejonach, planowanych remontach wodno-kanalizacyjnych, aktualnościach związanych z działalnością przedsiębiorstwa, która w tym okresie będzie działała bez zakłóceń.
Spółka przygotowała również ulotki w których informuje i zachęca Mieszkańców do uruchomienia na swoich smartfonach aplikacji iBOK - dowiadujemy się z ogłoszenia.
}} JAK ZAŁOŻYĆ KONTO W iBOK:
Należy wejść na stronę internetową Spółki:
https://wpwik.com/biuro-obslugi-klienta/
Pobrać i wypełnić wniosek – druk nr 27 „Wniosek iBOK"
Przesłać wniosek na adres e-mail: ibok@wpwik.com
W ciągu 14 dni konto zostanie aktywowane o czym będzie informacja zwrotna.
Szczegóły na stronie:
https://wpwik.com/biuro-obslugi-klienta/
Materiał prasowy WPWiK
Dyskusja: