Za sprawą wielu znanych marek, które potwierdziły dołączenie do projektu, andrychowski park handlowy przekroczył już 85 proc. poziomu wynajęcia. Otwarcie Galerii Andrychów zaplanowane jest na drugą połowę połowę 2021. Plany inwestorskie zaprezentowano kilka dni temu na corocznych targach Shopping Center Forum w Warszawie.
Uzyskaliśmy wszelkie niezbędne zezwolenia oraz kończymy proces wyboru generalnego wykonawcy, więc budowa tego obiektu powinna ruszyć już we wrześniu. Otwarcie planujemy na III kwartał 2021 roku – wyjaśnia dla SCF News Tomasz Szewczyk z Acteeum Central Europe.
Galeria Andrychów to nowy park handlowy o regionalnym zasięgu, o powierzchni 24 tys. mkw. Andrychowski obiekt zaoferuje klientom ok. 38 sklepów różnorodnych marek, supermarket spożywczy Lidl, duży market budowlany Leroy Merlin oraz 650 miejsc parkingowych a także zapewni płynne skomunikowanie z miastem i regionem.
W ramach centrum powstanie również obiekt gastronomiczny typu „drive-thru" oraz stacja benzynowa.
Już na prawie rok przed otwarciem Galerii Andrychów możemy mówić o wielkim sukcesie komercjalizacji, której stopień przekroczył na dzień dzisiejszy 85 proc. Aktualnie finalizujemy umowy na ostatnie dostępne w obiekcie powierzchnie – poinformował Tomasz Jopkiewicz, Leasing Director w Acteeum Central Europe.
W ofercie handlowej Galerii Andrychów znajdą się różnorodne marki modowe, wyposażenia wnętrz, sportowe, elektroniki użytkowej, mediów i drogeryjne. Będzie tam także dostępna zróżnicowana oferta gastronomiczna, rozrywkowa i usługowa uwarunkowana potrzebami klientów.
Wśród najemców andrychowskiego parku handlowego znajdą się między innymi: Lidl, Leroy Merlin, Sinsay, House, Cropp, Rossmann, Martes Sport, Pepco, KiK, Jysk, Media Expert, Orange, Dealz i inni – dodaje Tomasz Jopkiewicz.
Dyskusja: