WPWiK sp. z o.o. zmienia zasady przyjmowania petentów i po dwóch miesiącach epidemii zdecydowała się dopuścić do ich bezpośredniej obsługi.
Szczegółowe warunki przyjęć określił prezes spółki Jerzy Obstarczyk. Zamiany zasad przyjęć petentów obowiązywać będą od 1 czerwca.
Najważniejsze zmiany dotyczą bezpośredniego kontaktu z petentami. Spółka poinformowała również, że wznawia fizyczny odczyt wodomierzy bezpośrednio u odbiorców.
Pełna treść komunikatu poniżej:
KOMUNIKAT
W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Klientów, jak również pracowników Wadowickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wadowicach wprowadza się następujące ograniczenia w sposobie działalności Spółki:
1. Od dnia 1 czerwca 2020 r. dopuszcza się możliwość bezpośredniej obsługi Klientów w siedzibie Spółki przy ulicy Młyńskiej 110 w Wadowicach w następujący sposób:
Wejście przez portiernię po jednej osobie (według kolejności przyjścia) do n/w pomieszczeń:
• Działu technicznego (pokój nr 10) (wydawanie warunków, uzgodnień) w poniedziałki i czwartki w godz. od 600 do 1330 z przerwą od godz. 900 do 930,
• Biura Obsługi Klienta (pokój nr 11) i Kasy w godz. od 600 do 1330 we wtorki od 600 do godz. 1550 z przerwą od godz. 900 do 930,
• środy będą dniem wewnętrznym (bez obsługi Klienta).
2. Wprowadzony zostaje (do odwołania) zakaz swobodnego wstępu Interesantów do pozostałych pomieszczeń Spółki, przy czym powyższy zakaz nie dotyczy spraw, w których osobista wizyta w w/w pomieszczeniach pozostaje konieczna, a jej termin został wcześniej uzgodniony z osobą prowadząca sprawę.
3. Wprowadza się obowiązek zakrywania nosa i ust przez Klientów zgodnie z § 17 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. 2020, poz. 878) z wyjątkami wynikającymi z § 17 ust. 2 i 3 w/w Rozporządzenia.
4. Klienci poza obowiązkiem wynikającym z pkt. 3 powyżej, podczas korzystania z możliwości bezpośredniej obsługi w Spółce pozostają zobowiązani do stosowania środków ochrony indywidualnej oraz środków dezynfekujących, które znajdują się przy wejściu do Spółki.
5. Zobowiązuje się Klientów, którzy korzystają z możliwości bezpośredniej obsługi w Spółce do zachowania odległości od innych osób wynoszącej, co najmniej 2 metry.
6. Do odwołania umożliwia się umieszczanie korespondencji w skrzynce znajdującej się przy wejściu do siedziby Spółki, niezależnie od innych form komunikacji ze Spółką.
7. Wznawiamy fizyczny odczyt wodomierzy bezpośrednio u Odbiorców. Inkasent dokonuje odczytu a następnie wystawia fakturę. Płatności gotówkowe nadal są wstrzymane.
8. Czynności wymienione w pkt. 7 dokonywane będą z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa - Inkasent zobowiązany jest do używania rękawiczek jednorazowych oraz zgodnie z w/w rozporządzeniem musi mieć założoną maseczkę ochronną lub przyłbicę.
9. Od dnia 15 czerwca 2020 r. w poniedziałki i wtorki dopuszcza się możliwość wykonywania badania wody ul. Zegadłowicza 57 w Wadowicach (Stacja Uzdatniania Wody) po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu (tel. 660 422 411).
Prezes Zarządu
Jerzy Obstarczyk
Dyskusja: