wadowice 24.pl

Rozmiar tekstu
  • Powiększ czcionkę
  • Przywróć standardową
  • Pomniejsz czcionkę
Start Wasze artykuły Tak się bawi straż pożarna z Bachowic

Tak się bawi straż pożarna z Bachowic

Email Drukuj

Jako, że wakację są okresem różnego typu imprez, festynów, etc.  Strażacy Ochotnicy z Bachowic rówież u siebie zorganizowali w ubiegłą sobotę festyn..

Festyn jak to festyn, alkohol, tańce, szarpaniny podchmielonych młokosów itp, ale nie to jest powodem dla jakiego poruszam ten temat.. 

 Strażacy z Bachowic wpadli na świetny sposób, żeby rozreklamować (??) swój festyn, a mianowicie od około godziny 14:30 do jakiejś 18:00 jeździli swoimi wozami bojowymi (honkerem, nubirą (chyba) i jakimś dużym samochodem).. de facto nie ważne czym jeździli, ale istotne jak.. a mianowicie jeździli od Woźnik do Spytkowic z włączonymi sygnałami błyskowymi i dźwiękowymi.. 

Widziałem reakcję wielu kierowców, którzy nie wiedząc czy dany samochód jedzie do jakiegoś nieszczęścia zatrzymywali się i ustępowali mu pierwszeństwa, gdy tymczasem 100m dalej, pojazd nawracał i jechał w drugą stronę również na sygnale.. cześtotliwość przejazdu.. 10 - 20minut!!!

 Żeby było śmieszniej w tym dużym samochodzie strażacy wozili dzieciaki, rozumie, że to dla dzieciaków atrakcja, ale chyba lekką przesadą jest jeżdżenie o wiele szybciej niż na to zezwalają przepisy, a do tego używając jeszcze sygnałów dźwiękowych i świetlnych.

Zastanawia mnie kto finansuje paliwo dla Ochotniczych Straży Pożarnych? Czyżby budżet gminy?

Panowie Strażacy wiem, że wykonujecie ciężką pracę, bardzo niebezpieczną, ale na przyszłość trochę więcej wyobraźni.

Komentarze (34)add
... nvm komentuje +0
@malinowski

Stary, kto tu nie umie pisac skladnie i z sensem .. przeczytaj sobie raz jeszcze swoja wypowiedz i sie zastanow ;p pozdro & poćwicz

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
23 - 08 - 2010
... git komentuje -1
Ludzie z Bachowic są spoko . Jest to dużo mądrzejsza populacja niż Woźniki . Gdzie w sklepie liczą na kalkulatorach 10 * 3zł . He he he .

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
19 - 08 - 2010
Całe Bachowice Anonimm komentuje +4
Czego innego można sie spodziewać po ludziach z Bachowic, tylko się kłócić, bić, i to jak nie ma nikogo "obcego"to między sobą, do tego na ostatnim festynie dziewczyny się przyłączyły, lały się niemiłosiernie, ale dlaczego mnie to nie dziwi:). A co do strażaków, może rzeczywiście nadużywali sygnałów dźwiękowych i świetlnych, ale ja ich rozumie chcieli zrobić coś dla dzieci, pokazać im prace strażaków od wewnątrz, no i przy okazji trochę grosza zarobić:):):)

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
18 - 08 - 2010
pijana Gość komentuje +5
Do bachowianka2 Ty chyba nie byłaś trzeźwa na festynie skoro widziałaś tam pijanych strażaków .Podoba mi się u nich to że bardzo pilnują porządku - na trzeźwo - aby właśnie takie podchmielone podrostki nie zepsuły imprezy.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
17 - 08 - 2010
beznadziejny tekst malinowski komentuje +2
a ten co pisał artykuł to chyba juz nie ma sie czym zajmowac tylko ludzi obrazac, pewnie jakis d...z miasta. jak nie umie składnie pisac i o czyms konkretnym to niech sie zajmie czym innym!!!!kto mu tu wogole pozwolil zamiescic taki beznadziejny tekst??

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
17 - 08 - 2010
oszołomy bachowianka2 komentuje -3
Strażacy w Bachowicach to porazka, patrza tylko wypic cos i sie zabawic tak jak na tym festynie, lekka przesada jezdzic z dzieciakami z taka predkoscia i z gwizdkami. to chyba nie powinno byc uzywane do tego celu?? kto za to płaci no oczywiscie my a jak naprawde trzeba bedzie gdzies na pozar ruszyc to nie beda mieli paliwa.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
17 - 08 - 2010
.. Bachowiak komentuje -2
Już widzę jak wszyscy komentujący jeździcie 50 km na godz w terenie zabudowanym to przecież też łamanie prawa . Popatrzcie w lustro .

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
15 - 08 - 2010
...................... anor komentuje +4
Goście używając samochodów do wożenia dzieciaków robili to nieprawnie (choćby brak ubezpieczenia na dzieci) w samochodzie strażackim jechać mogą tylko członkowie OSP, używanie sygnałów alarmowych świetlnych czy błyskowych to łamanie kodeksu ruchu drogowego oraz innych drobniejszych rozporządzeń gdzie dokładnie określono iż tylko wyjazd do akcji upoważnia do włączenia sygnałów. Dziwię się tylko zaangażowanym tam zawodowcom iż na to pozwolili.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
15 - 08 - 2010
REALIA :D komentuje +2
wkońcu ktoś się znalazł mądry i opisuje realia gminy spytkowice:) będzie tak jak w ryczowie podczas powodzi ludzie pomagali jednostki z innych miejscowości też a strażacy ryczowa na czele z panią "sołtys'' pod sklepem siedzieli w wozie :D

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
15 - 08 - 2010
Do mieszkanki TakaSobie komentuje -2
Jakis pseudopisarz chciał wzbudzic sensacje juz nie macie o czym pisac widac ze wam sie nudzi ale zreszta w Bachowicach to codziennosc nic dodac nic ujac.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
13 - 08 - 2010
... nvm komentuje +7
W takim razie nie wiem jak słuchaliście, bo mnie osobiście to doprowadzało do szału. Zrozumiem przejechac 2-3 razy, ale nie przez 4 godziny co 10-20 min .. to nic więcej tylko zwykłe jaja, tyle mam do powiedzenia, dziękuje.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
13 - 08 - 2010
osioł myszka komentuje -3
nie dajcie się strażacy z bachowic wszystko jest ok . on czyli pk szukał już sensacji w kościele św.piotra w wadowicach w bazilice w wadowicach i chandlu okularami przed bazyliką niech szuka dalej sensacji to może ją znajdzie ale jakim kosztem

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
13 - 08 - 2010
.... Bachowiak komentuje +1
Dzieci mieszkający na wsi nie maja za wiele atrakcji podczas wakacji nie wszyscy wyjeżdżają na kolonie czy obozy większości rodziców po prostu na taki luksus nie stać . Świetnie że zorganizowaliście taka imprezę przecież na festynie były jeszcze inne atrakcje myślę że ci co byli są zadowoleni a zwłaszcza dzieciaki , które zdobyły nagrody . Jeżeli chodzi o jazdę samochodami strażackimi na sygnałach to ktoś szuka taniej sensacji bo nie piszę prawdy ja nie widziałem aby samochody jeździły z nadmierna prędkością a sygnały były włączane tylko chwilowo aby dzieciaki poczuły się przez chwilę jak strażacy . Jakiś pismak szuka taniej sensacji pisząc takie bzdety poczytajcie jego inne wpisy .
Pozdrowienia dla strażaków . Róbcie swoje .

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
13 - 08 - 2010
plakaty darkhell komentuje +4
Wyobraźmy sobie taką sytuację (piję do jazdy na "kogutach" i plakatów), organizuję imprezę.
Będę na niej pił alkohol. Rozwieszę sobie plakaty, że w godzinach 13-18:00 będę jeździł pijany po wsi i trąbił. Czy mogę?.... według co niektórych mogę....informacja była?....była...
A prawo jak sie ma do tego? - Analogiczna sytuacja.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
13 - 08 - 2010
do Bachowianki mieszkanka bachowic komentuje +1
ta... wieś się bawi...
szkoda słów, bo widzę że nic nie dociera.
Żegnam.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
13 - 08 - 2010
Ha Ha Bachowice-i wszystko jasne... Bachowianka komentuje -4
Śmiac mi sie chce bo wiadomo jak przystało na Bachowiaków nic im nie pasuje mysla jak tu tylko dokopac jak ci pies tak szalał o trzeba było z nim przyjść nasi strażacy by ci go przewiezli zobaczył by jakie to fajne:D.Ja mieszkam koło remizy i ani mnie to nie szczypało ani nie ruszało ale wiadomo przepraszam za wyrazenie jak ktos wyzej tyłek ma niz sie załatwia to tak bywa:DStrażaki jestescie zajebiści a festyn wypalił jak zaden inny:DI nie przejmujcie sie jakimis zazdrosnikami co za komputerem bawia sie w W-11 wydział śledczy.Pozdrowienia dla całej OSP Bachowice:D

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
13 - 08 - 2010
... mieszkanka bachowic komentuje +3
Do Araba - skoro nawet młody strażak ochotnik nie ma dostępu do takich informacji to skąd ja mam mieć? ja mówię o tym na podstawie własnych obserwacji (jeśli się mylę to porzepraszam bo nie chcę nikogo urazić), nie mniej jednak uważam że jest to najmniej istotny problem w całej dyskusji gdyż spór nie o to się toczy (a tak naprawdę jaka jednostka pierwsza dojedzie na akcję jest tym bardziej mniej istotne w sytuacji gdy potrzeba pomocy). Cały czas chodzi tutaj o to że bez powodu stażacy wykorzystali swoje możliwości jakimi są poruszanie się pojazdu uprzywilejowanego na sygnale, w całkowice nieodpowiednim celu, takie są fakty, koniec kropka. Teraz tylko brak chętnego do przyznania się do będu.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
13 - 08 - 2010
Są i dobrzy strażacy Julian komentuje +2
Strażacy są różni. Nie wszyscy są tacy....

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
12 - 08 - 2010
... Arab komentuje +1
do "Mieszkanka z bachowic" proszę sobie zobaczyć czasy dojazdów OSP gminy Spytkowice a PSP Wadowice do akcji, podać źródło tychże informacji i mogę podjąć dalszą konwersacje z Tobą.
Młody strażak ochotnik albo syn nie ma dostępu do takich informacji jakie ja posiadam wiec z dywagacjami na temat mojej osoby proszę sie troszkę pohamować.
Z tego co można zauważyć w Bachowicach ludzie coraz mniej żyją ze sobą i patrzą jak swojemu dokopać.
Najlepiej nic nie robić i siedzieć w swoim domu i nigdzie się nie udzielać.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
12 - 08 - 2010
A tak przy okazji zapytam eeeee komentuje -1
Jak to jest że klub sportowy w bachowicach podlewa sobie boisko korzystając z hydrantu?
Normalnie boiskowe podlewaczki mają podłączone wężem ogrodowym do hydrantu stojącego obok budynku klubu. Mają tam też jakiś kranik zamontowany!
Czy to jest zgodne z prawem?

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
12 - 08 - 2010
niestety ale to czysta prawda mieszkanka bachowic komentuje +5
Z całm szacunkiem do strażaków i do ich pracy ale popieram artykuł w 100% to co robili strażacy było "delikatnym przegięciem" na Stefczyka co chwilę słychać i widać było jadący samochód strażacki, naprawdę można to znieść przez pół godziny nawet ale nie przez prawie 4. Niewiem może to kogoś bawi ale mnie nie.

inre- nie każdy czyta plakaty informujące o atrakcjach festynu, a nawet jeśli bym przeczytała i wiedziała że będą w tych godzinach jeżdzić na sygnale, czy fakt ten pozwoliłby naprzykład na uspokojenie małego przerażonego dziecka, albo zwierzaka który histerycznie reaguje na dzwięki alarmu?

Arab - (domyślam się że młody ochotnik stażacki albo syn strażaka, bo strasznie broni tej całej szopki), proszę Cię nie rozśmiejszaj mnie że bachowscy strażacy zbiorą się szybciej niż w-ce.

Według tego co pisze wad. prawo zostało złamane i według mnie konsekwencje powiny być wyciągnięt, ale znając życie nie będą, więc przynajmiej strażacy powinny się trochę opamiętać na przyszły rok.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
12 - 08 - 2010
... wad. komentuje +11
Prawo zostało naruszone i kierowca powinien zostać ukarany. Nawet gdyby to były ćwiczena to alarmowa jazda do zdarzenia realizowanego w ramach ćwiczeń powinna odbywać się w zgodzie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 17 listopada 1997 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpieczeństwa i higieny służby strażaków oraz zakresu ich obowiązywania w stosunku do innych osób biorących udział w akcjach ratowniczych, ćwiczeniach lub szkoleniu. (Dz. U. z dnia 8 grudnia 1997 r.)§ 29. 1. Przygotowując i przeprowadzając szkolenie należy eliminować okoliczności zagrażające zdrowiu i życiu uczestników szkolenia i osób postronnych, a w szczególności:1)prowadzenie szkolenia w miejscach o dużym natężeniu ruchu bez uprzedniego zabezpieczenia,(...) Z tego wniosek, że skoro nie ma możliwości skutecznego zabezpieczenia ćwiczących jak też innych użytkowników ruchu drogowego przed sytuacją zagrożenia życia lub zdrowia (a pojazd jadący na sygnale w centrum miasta stanowi realne zagrożenie) to dojazd do ćwiczonego zdarzenia nie powinien odbywać się alarmowo.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
12 - 08 - 2010
... najsłynniejszy komentuje +7
@inre - wyobraź sobie sytuację, że ktoś kto jest przejazdem (nie jest mieszkańcem i skąd ma wiedzieć o plakatach/festynie) widzi pędzący samochód strażacki pędzący na sygnale?? Co robi?? Hamuje, ustępuje miejsca, etc..

@Arab - no to ja nie wiem o co Ci chodzi.. skoro jeździli od Woźnik do Spytkowic to koło Kolpinga też musieli jeździć, nieprawdaż? g'woli ścisłości jeżdżac od Woźnik do Spytkowic musieli przejechać przez całe Bachowice.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
12 - 08 - 2010
... Mieszkaniec komentuje +0
xD

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
11 - 08 - 2010
... cyklotrial komentuje +1
Jak zwal tak zwal ale kodeks drogowy został naruszony i kara powinna byc.Zreszta podobnie jak wlaczanie w pewnych sytuacjach kogutow przez autobu strazacki z Choczni.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
11 - 08 - 2010
... Arab komentuje -2
Dokładnie tak jak napisała inre - na plakatach było napisane co i jak będzie się odbywało wiec jaka raklama ? Wyraźne było napisane że od godziny 15 jest DZIEŃ OTWARTY OSP (fragment tekstu pana PK zwalił mnie z nóg mianowicie - "Żeby było śmieszniej w tym dużym samochodzie strażacy wozili dzieciaki" i tutaj pozwolę sobie na małą ripostę " Żeby nie było śmiesznie na następny raz warto być doinformowanym przed puszczeniem plotki", dodam że dzieciaki były nie tylko w duzym samochodzie ale także w honkerze i w fordzie aka. nubira) wiec analfabetów zapraszam do mnie na lekcje czytania.
Kolejna nieścisłość jaka mi sie rzuciła i kieruje ją bezpośrednio do PK? Jeśli to nie Twoja sprawa dlaczego się czepiasz atrakcji dla dzieciaków ? Sam sobie zaprzeczasz. W tekście piszesz że jeździli od Woźnik do Spytkowic, a nagle w komentarzu piszesz że widziałeś koło kolpinga ( z tego co wiem kolping jest troszkę daleko od granicy z Woźnikami ? ). Jeśli widziałeś koło kolpinga wiec albo jesteś tchórzliwym, upierdliwym mieszkańcem Bachowic który nie potrafi sie przyznać do swojej prawdziwej tożsamości i chce na siłę zaszkodzić OSP Bachowice, którzy jak mało która OSP jest niesamowicie prężnie działająca i gotowa do wyjazdu w każdej chwili ( wiec nie życzę Ci aby stało Ci sie coś na terenie Bachowic i musiałbyś czekać aż 20 minut na PSP Wadowice ).

Tak na zakończenie " Człowiek strzela, pan Bóg kule nosi" ale trzeba wiedzieć w która stronę strzelać, przez przypadek można wycelować w samego siebie.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
11 - 08 - 2010
festyn2 Matt komentuje -1
Zgadzam się z inree!!!

kimkolwiek jesteś wiedzę że na siłę chcesz redaktorem zostać!
słabo Ci to wychodzi!

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
11 - 08 - 2010
festyn inre komentuje +4
Widzę że autor tego artykułu nie bardzo czytał plakaty wywieszone na terenie całej gminy!!!
wyraźnie była na nich załączona informacja iż od danej godziny wozy strażackie będą jeździć z dzieciakami i to na alarmie!!!
więc na przyszłość radzę się troszke więcej dowiedzieć a dopiero potem pisać!

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
11 - 08 - 2010
... Legalizajca_gaśnic2plasz komentuje -3
Wozniki i Spytkowice "kochaja" bachowiakow, wiec te eskapady strazakow mialy tylko jeden cel: rozreklamowac festyn, na ktorym dojdzie do bijatyki.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
11 - 08 - 2010
... PK komentuje +1
No to albo źle słuchaliście, albo nie wiem.. w okolicach Kolpinga jeździły tak jak napisałem.. niby mi nic do tego, bo to nie moja gmina.. ale wydaje mi się, że trochę przesadzili.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
11 - 08 - 2010
....... Miri komentuje -4
a ja się zastanawiam kto taki artykuł tutaj zamieścił.
Ludzie czy wy juz naprawde nie macie o czym pisac?

a tak na marginesie do szanownego pana/pani redaktor/a po Bachowicach i na terenie gminy Spytkowice były wywieszne plakaty o festynie z informacją iż od danej godziny będą atrakcje dla dzieci w tym jazda wozami strazackimi na sygnale itp.

Wiec na przyszlosc radze dowiedziec sie co i jak, a pozniej wystawiac artykół.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
11 - 08 - 2010
... Krysia komentuje -2
też słyszałam sygnały (samochodów nie widziałam) ale tak jak pisze kanikuła samochod/samochody jechały tam i z powrotem i na tym był koniec.

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
10 - 08 - 2010
... kanikuła komentuje +1
Mieszkam przy drodze którą jeździli strażacy i jakoś tych sygnałów za dużo nie słyszałam. może dwa samochody przejechały na załączonych "kogutach" to wszystko.
Widać że ktoś chce zrobić świństwo naszej straży pożarnej. Tylko kto i po co, skoro robią tyle dobrego ?

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
10 - 08 - 2010
strażacy Halinka komentuje +4
Zwariowali. Czy nie mają już co robić?

Zgłoś nadużycie
Nie zgadzam się
Zgadzam się
10 - 08 - 2010
Artykuł archiwalny. Komentarze zostały zablokowane

busy
 

}} Ostatnie

Bowling Club

}} Komentarze

On nastrzela dla nas bramek na wiosnę
"Wadowice są miastem które zasługuje aby w tym mieście jedna dyscyplina sportowa byla na wysokim poziomie aby było się czym pochwalić choćby że w mieście papieskim, sport jest też na wysoki...
KTÓREGO PRZEWOŹNIKA JEST TEN ROZKŁAD ? ZNALAZŁEM GO!!!
Wg mnie to będzie INTER-PALM albo MK-TRANS,no albo COMFORT : 1.Tyle,że INTER nie jeździ na Ogrodową,tylko do RDA i nie zatrzymuje się w Wadowicach (na Pl.Kościuszki) 2.A MK TRANS jeździ tylko d...
A jednak będzie zielono na rynku
mam jedno pytanie ile za taki bubel zapłaciła kol. koleżance trafik za taki bubel
350 nauczycieli dostało czternastki
Obecne nauczanie polega na informacji z czego będzie się odpytywanym. Uczenie pozostawia się dla nauki na korepetycjach, bo z tego jest kasiora. Tylko dlaczego te podwyżki za tak małą ilość go...
Nasi sędziowie mistrzami Małopolski
Tymczasem witamy w24.pl w II lidze futsalu w następnej edycji ;]
Szpital na grząskim gruncie
panowie..KIotarba i Jończyk....KOMPROMITACJA.
Żołnierz AK, Jan Ochman nie żyje
A później na rynku za III RP to MU było trochę zimno ale znosił to dzielnie