Sztabowcy od marketingu w Maspex Wadowice wypierają się, że to ich robota. Ale to, co dzieje się ostatnio wokół DecoMorreno, to naprawdę fenomen internetu. To wyjątkowy trolling.
Akcja nie była inicjowana z naszej strony – to spontaniczne, fantastyczne działanie Internautów - informuje Dorota Liszka, rzecznik prasowy Grupy Maspex Wadowice.
Wszystko zaczęło się od wpisu na zamkniętej grupie na Facebooku, w której internautka załączając zdjęcie kakao, zapytała: „Czy znacie inne powieści tego autora".
Ktoś zrobił zrzut ekranu i poszło w świat. "Wirus" zaczął żyć i obiegł polskie media społecznościowe. Rozpisały się portale, internauci przerzucali się komentarzami, inni zaś wymyślali kolejne recenzje „książki", jaką mogłoby "napisać" produkowane w Wadowicach przez Maspex kakao.
Gęsta, mroczna, niekiedy gorzka. Długo czekałem na tę pozycję i się nie zawiodłem - napisał użytkownik Daniel Woźniak.
W kilka godzin to kakao stało się jednym z najpopularniejszych "autorów" na serwisie LubimyCzytać.pl.
DecoMorreno długo kazał na siebie czekać, ale w końcu powrócił. Twórca bestsellerowych "Hot Classico" i "Hot Milky" po raz kolejny zabiera nas do świata pełnego słodyczy, ale i nierzadko gorzkich rozczarowań. Warto pamiętać, iż "Najwyższa Jakość" to pierwsza część zapowiedzianej przez Autora trylogii. Kolejne tomy będą się nazywać: "Największa Przyjemność" oraz "Najlepszy Smak". Absolutne arcydzieło deklasujące konkurencję w przepyszny sposób - czytamy w recenzji użytkownika Oficer95.
Na taką popularność zareagowała sieć sklepów Piotr i Paweł, gdzie kakao DecoMorreno jest sprzedawane. Postawiła je na regale z książkami, reklamując jako bestsellerową powieść pt. „Najwyższa jakość". Taki napis widnieje na pudełku kakao w miejscu, gdzie na okładkach książek znajduje się tytuł.
Zainteresowanie tematem podtrzymał konkurs zamieszczony na oficjalnym facebookowym profilu marki "DecoMorreno" w czwartek, 8 czerwca. Administratorzy strony poprosili miłośników kakao o napisanie, o czym mogłaby traktować książka „Najwyższa jakość" autorstwa DecoMorreno.
Maspex, właściciel marki kakao DecoMorreno, o którym jest od kilku dni głośno w mediach społecznościowych, wypiera się, jakoby inspirował internautów. Ale ta "spontaniczna akcja" już jest wykorzystywana przez marketing firmy. Można by uznać, że po prostu... spadło z nieba.
Dyskusja: