Urząd Miejski w Wadowicach ogłosił konkurs na projekt logotypu promującego miasto oraz Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta. Konkurs trwa do 11 maja, a ogłoszenie wyników nastąpi 18 maja w 95. Rocznicę urodzin Karola Wojtyły.
U progu wielkich wydarzeń jak Światowe Dni Młodzieży w 2016 roku, czy setna rocznica urodzin Patrona Miasta, Św. Jana Pawła II, logotyp promocyjny pomoże Wadowicom wykorzystać niepowtarzalną szansą zbudowania i utrwalenia marki miasta przyjaznego, otwartego, bogatego swą ofertą przyrodniczą i kulturalną - twierdzi organizator konkursu.
Burmistrz Mateusz Klinowski zlecił przygotowanie konkursu Januszowi Gawronowi. Ten wymyślił, że logotyp powinien nawiązywać do specyfiki miasta, ale nie powinien zawierać wizerunku Jana Pawła II, innych osób związanych z miastem oraz produktów spożywczych.
Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest podobno do pełnoletnich osób fizycznych i osób prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym. Teoretycznie więc każdy z uczestników może przygotować dwie propozycje. Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 5 000 zł brutto oraz będzie zobowiązany do podpisania umowy na wykonanie księgi znaku oraz Systemu Identyfikacji Wizualnej Miasta za osobnym wynagrodzeniem 3 000 zł brutto.
Na wszystkie pytania związane z konkursem odpowiada zatrudniony w Urzędzie Miasta w celu zorganizowania konkursu Janusz Gawron. Można pisać do niego maile na adres: jgawron@wadowice.pl
Dyskusja: